Isnin, 29 Jun 2020

What i do today

Assalamualaikum guys. Moga sihat selalu. Lama giler aku tak update blog. Ok. Aku malas sikit nak update blog sebab aku sendiri tak tahu taip pasal apa. Tapi hari ni rasa rajin pula nak menaip.

Pagi tadi aku awal juga aku bangun around 5.45 a.m rasanya, lupa pula sebab aku bangun tak tengok jam pun. Ehh, tengok tapi lupa pukul berapa. Bangun awal sebab nak temankan nenek aku pergi appoinment dengan doctor pakar mata. Mata nenek aku ada problem, selapuk mata and bengkak2 dalam mata. Macam tu la rasanya. 

Nak kata menunggu tu tak la. Sebab time tu tak ramai orang pun. Tapi tu la, nak tertidur time tunggu nenek aku tadi. Mak aku pun pergi juga,dia la yang iringi nenek aku ke dalam bilik sebab hanya sorang yang dibenarkan untuk teman masuk. Lebih2 tak boleh, nanti ke tendang, 😅😅 gurau je.


Lepas je kitaorang selesai, kena ambil ubat pula. Lama juga menunggu kat situ. Hari ini memang ramai orang di klinik pakar. Macam² gelagat orang kat klinik tadi. 🤷🏻‍♀️💁🏻‍♀️..


2 ulasan:

  1. MIL saya pun ada selapuk kat mata. Kalau nak ok, kena buat operate. MIL takut so kami xproceed la. Pakai spek pun tak guna sebab tak membantu. MIL kencing manis, mata dia pun effect

    BalasPadam