Rabu, 13 November 2013

Preloved Novel Giveaway Part 4

*TAMAT*

nak join ke?..tekan banner tu tau.

kalau aku menang and in Sha Allah, aku nak hadiah
Hadiah Misteri
 Soalan:

1. Siapa nama pelakon yang memegang watak hero dan heroin dalam drama Playboy Itu Suami Aku?
    » hero adalah Azlee Khairi dan heroinnya ialah Zara Zya

2. Bila dan siaran mana yang tayangkan drama Playboy Itu Suami Aku?

    » setiap isnin hingga khamis di tv3, 7.00 pm - 8.00 pm

3. Siapa nama pelakon yang memegang watak hero dan heroin dalam drama Syurga Di Wajahmu?

    » hero ialah Dazrin Kamaruddin  dan heroin adalah Ana Dahlia

4 ulasan:

  1. salam. blogwalking sini. :)
    jom masuk bloglist saya. Hanya tinggalkan link blog anda sahaja. Thanks ..
    http://nurfara-hani.blogspot.com/2013/11/bloglist-blog-nurfarahani-part-1.html

    BalasPadam
  2. good luck
    Jemput Join Mini GA saya...
    http://www.kisahsidairy.com/2013/11/mini-ga-like-saya-dalam-contest-3b_18.html

    BalasPadam
  3. Terima kasih sudi join! ^^
    Nantikan pengumuman pemenang pada malam ini.
    Good luck! ;)

    BalasPadam